Yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
USD: 4,7524    EUR: 5,4833
  • ADACLUB HAKKINDA



              AdaWall olarak, sözleşmeli bayilerimiz için sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerimize bir yenisini daha ekledik. Türkiye Duvar kâğıdı sektöründe yepyeni bir kapı daha aralıyoruz. Artık sözleşmeli bayilerimiz, e-ticaret sayfamız üzerinden alışveriş yaptıkça otomatik olarak puanlar kazanıp, bu puanlarıyla hediyeler kazanabilecekler. AdaClub ekibi olarak aylar süren çalışmalarımız sonucu ortaya çıkan bu hizmetimizi, tüm sözleşmeli bayilerimizin kullanımına sunmaktan mutluluk duyuyoruz.

     

              AdaClub Hediyeler sayfamızda ürünlere alıcı gözle bakın puanınız yetiyorsa sadece puan kullanarak hediyenizi ürün siparişi verir gibi online sistem üzerinden verebilirsiniz. E-ticaret sayfamızdan seçeceğiniz prestijli hediyelerde, puanlarınız yeterli olmadığı durumlarda dahi, farkını kredi kartıyla tamamlayarak beğendiğiniz ürünü alabilirsiniz.

     

              Bayimiz AdaClub'ta puanlarını 2 yıl süreyle biriktirebilir, 2 yılı aşan puanlar zaman aşımına uğrar (25. Ay da 1. Ayın puanları silinir). Fakat; zaman aşımına uğrayan puanlar için AdaBahçe'ye bayimizin kendi ismini taşıyan çam ağacı dikilir. Doğa dostu bayilerimiz ise bu süreyi hiç beklemeden, biriken AdaPuanlarını kullanarak 7.000 m2 AdaBahçe'mize kendi isimlerini taşıyan çam ağacını hemen dikebilir.



    GENEL BİLGİLENDİRME VE KAMPANYA KOŞULLARI

    ·         AdaClub üyeleri, yani sözleşmeli bayilerimiz, sadece eticaret.adawall.com.tr üzerinden alışveriş yaptıkça AdaPuan kazabilirler, telefonla yada fax ile geçilen siparişlerde AdaPuan kazanılamaz. Projeler için verilmiş özel fiyatlarda (sisteme tanımlanmış fiyattan daha düşük fiyatalar da)  puan kazanılamaz.

    ·         29 ŞUBAT 2016 tarihinden itibaren AdaPuan kazanılabilir. AdaWall enformasyon dokümanlarında aksi bildirilmedikçe, Ada Puanlar 2 yılın (24ay) sonunda 1. Aydaki puanlar geçerliliğini kaybeder. Biriken puanlar başka bir bayinin puanına aktarılamaz. Geçerliliğini yitirecek AdaPuanlar’ın yeniden geçerlilik kazanması söz konu olmaz. Puanların kullanılmaması da dahil diğer hiçbir sebeple bu süre uzatılmaz. Azami süre mutlaktır. Geçerliliğini yitirecek olan Ada Puanların geçerliliğini yitirme süresinden önce, bayi istediği hediyeyi online sistem üzerinden sipariş etmelidir. AdaPuanlar hediye almak için yeterli olmadığı taktirde kredi kartıyla AdaPuan satın alınarak hediye siparişi verilebilir.

    ·         Puan kazanan resmi bayilerimiz sadece eticaret.adawall.com.tr üzerinde hediyelerini sipariş verebilirler.

    ·         AdaClub Programı'nda AdaPuanlarlarla sipariş verilen hediyelerin bedelini karşılayan üçüncü taraf ve şirketleri (işverenlerini) bilgilendirmek, tamamen online sistemi kullanan kişinin sorumluluğu altındadır.

    ·         AdaWall, bayilerinin ve üçüncü tarafların AdaClub programından kazandıkları hediyelere ilişkin olarak tabi oldukları vergi ve harçlarla, ekstra ücretlerle ilgili hiçbir sorumluluk kabul etmez.

    ·         Belirli hediyeler için; bayi biriktirdiği puanları kullanarak sipariş ettiği hediye yada hediyeleri alabilmesi için, bayinin AdaWall a verdiği çek yada çeklerin tahsil edilmiş olması gerekmektedir.

    ·         Bütün hediyeler fabrikasyon hatalarına karşı imalatçı ve ithalatçı firmaların garantileri altındadır.

    ·         Ürünler stoklarla sinirlidir.

    ·         KDV, ÖTV oranlarında meydana gelebilecek değişiklikler, ayrıca Vergi ve Gümrük Mevzuatındaki tüm değişiklikler AdaPuan ve para bedellerinde değişiklik olmasına sebep olabilir.

    ·         Web sitemizde ürün AdaPuan değerleri günlük olarak degismektedir.

    ·         Web sitemizde yer alan hediye ürünlerde model, renk ve desen değişikliği olabilir ve / veya seçtiğiniz hediyenin temin edilememesi durumunda muadil ürün tarafınıza gönderilir.

    ·         Seçilen ürünlerin teslimat adresleri Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olmalıdır.

    ·         Kurulum gerektiren beyaz eşya ( Vestel, Siemens, vs. gibi ürünler ) ve büyük ebattaki elektronik ürünlerin ( Philips, SONY, SAMSUNG, TV, LCD, Plazma, vb. gibi ) tüm kurulumları teknik servis hizmetine dahildir ve yetkili teknik servisler tarafından yapılmalıdır. Bu bağlamda bu tür tüm ürünlerin ambalajları teknik servis dışında biri tarafından açılmamalıdır. Açılacak olursa ürünler garanti kapsamı dışında kalırlar ve AdaClub Sanal Mağaza ya da ithalatçı firma tarafından iade alınmaz / değiştirilmezler.

    ·         AdaWall gerekli gördüğü takdirde katalogda yer alan ürünlerin bir kısmını katalogdan çıkarabilir, mevcut ürünleri bir başkası ile değiştirebilir veya mevcut hediyenin puanını değişen fiyatlar doğrultusunda güncelleyebilir.

    ·         Ürünler hiçbir şekilde nakde çevrilemez.

    ·         Tüm ürünler tarafınıza kargo ile gönderilmektedir. Bu çerçevede adres bilgilerinizi teyidi için tarafımızı bilgi verilmesi gerekmektedir.

    ·         Lütfen ürünler kargo ile size ulaştığında sağlam, eksiksiz ve istediğiniz ürünler olduğunu kontrol etmeden almayınız, kargo teslim belgesini imzalamayınız.

    ·         Eğer üründe bir tahribat mevcut ise ya da ürün hasarlı, eksik ya da talep ettiğinizin dışında çıkarsa ürünü almayıp kargo görevlisine iade ediniz. Ürünler teslim alındıktan sonra eksik ya da hasarlı şikâyetleri kabul edilmeyecektir.

    ·         Tüm ürünler, üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün teslim alındıktan sonra eğer bir ariza ortaya çıkarsa müşterilerimizin ürünle ilgili üretici veya satıcı firmalara ve/veya yetkili servislere başvurması gerekir.

    ·         Tüm seyahat hediyeleri rezervasyon ve doluluk durumuna göre karşılanır. Rezervasyonlar, uçak ve otel yer durumu ile sinirlidir.

    ·         Seyahatlerde Havayolu ulaşımında, müsaittik veya bağlantı durumuna göre belirlenecek olan havayolları kullanılacaktır.

    ·         Seyahatlerde Aksi belirtilmedikçe tüm fiyatlar, çift kişilik odada kişi başı veya tek kişilik odada kişi başı konaklama olarak verilmiştir. Pansiyon durumları (yarım pansiyon, oda kahvaltı, her şey dahil vb.) ayrıca belirtilerek sunulur.

    ·         Pasaport ve vize işlemlerinin sorumluluğu tamamen bayiye aittir.

    ·         Zorunlu seyahat sigortasının mutlaka tüm seyahatlerde alınması gerekmektedir.

    ·         Belirlenen seyahatler; resmi tatiller, özel günler, sömestr, bayramlar, yılbaşı, noel, yerel festivaller, kongre ve fuar gibi yoğun dönemlerde geçerli değildir.

    ·         Seyahatlerde kesin rezervasyonlar yapıldıktan sonra meydana gelebilecek iptal ve / veya değişiklik talepleri havayolu veya tesis tarafından onay bilgisi alındıktan sonra isleme alınır ve ilgili havayolu veya tesisin koşul ve cezai şartları bayiye yansıtılır. Ayrıca tüm hizmetlerin sağlanmasında AdaWall’un kontrolü dışında gelişebilecek gecikmeler, iptaller, bagaj kaybi, hasar ya da müşterinin vasıtayı kaçırması, pasaport veya vizesinde sorun çıkması, seyahati hastalık vb. nedenlerle yarıda bırakması, kanunlara riayetsizlik etmesi gibi olumsuzluklardan ve tur programları esnasında meydana gelebilecek kazalardan dolayı ve vaat edilen hizmetin sağlanamamasından AdaWall sorumlu tutulamaz, hizmetin yanması halinde ücret iade talebinde bulunulamaz.

    ·         Kiralama yapılan araçlarda Rent a car firmasının sunacağı kiralama sözleşmesindeki tüm şartlar, bayiyi bağlamaktadır. Bu bağlamda AdaWall’a gelebilecek cezai mü edeleri AdaWall bayi ye rücu eder. Araç kiralama ve anahtar teslim hediyelerde, AdaWall sadece finansör olarak anılacaktır, araçla ilgili tüm sorumluluklar bayi ye aittir.

    ·         AdaClub’a katılımı kapsamında erişilen ve programın işletimi için gerekli üyenin bilgilerini, program ortakları kapsamında kullanabilir, program ortakları ve ilgili kuruluşlara gönderebilir.

    ·         AdaWall herhangi bir zaman, hiçbir sebep göstermeksizin ürün ve hediye puanları düşürme ya da yükseltme, bu programı durdurma, uzatma veya yürürlükteki kurallarını değiştirme hakkını saklı tutar. Bu nedenle, bayinin AdaPuan veya hediye kazanması, bayi için kazanılmış bir hak anlamına gelmez.

    ·         AdaWall, AdaClub Programı çerçevesinde vereceği hediyelerin devamlı suretle mevcut olacağı, her zaman aynı miktar AdaPuan karşılık hediye kazanılacağı ve Üye'nin hediyesini mutlaka talep ettiği şartlarda vereceğini garanti etmez.

    ·         AdaClub programi ve/veya AdaClub ürünler sayfasında AdaWall istediği zaman ve bayilere önceden haber vermeksizin istediği değişikliği yapma hakkına sahiptir. Bu sebeple değişikliklerden haberdar olabilmek için eticaret.adawall.com.tr adresini sürekli takip etmeniz gerekmektedir. AdaWall tüm şartlar ve koşulları uygulama hakkını saklı tutmaktadır.

    ·         AdaWall’un bu program kapsamında kendisine tanınan herhangi bir hakkını kullanmaması veya bayiden program koşullarından herhangi birine uymasını talep etmemesi veya program haklarını kullanılmasındaki gecikmeler veya aksine fiili uygulamalar ile program prensiplerine aykırı dönemsel hediye uygulamaları ile bayilere tanınmış dönemsel ek haklar, AdaWall programdaki tasarruf hakkından veya bayinin uymakla yükümlü olduğu kurallardan herhangi birine veya tamamına uymasını talep hakkından feragat ettiği anlamına gelmeyeceği gibi, bayi bakımından istisnai uygulamanın bayiye ve diğer kişilere ek bir hak getirdiği, program prensiplerinin değiştirildiği ve benzer uygulamalara emsal teşkil edeceği anlamına gelmez.

    ·         AdaClub la ilgili  tüm sorularınızı  AdaWall Bilgi Merkezimizle iletişime geçip sorabilirsiniz 0322 332 68 68 Dahili:15