ADACLUB HAKKINDA
AdaWall
olarak, sözleşmeli bayilerimiz için sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerimize bir
yenisini daha ekledik. Türkiye Duvar kâğıdı sektöründe yepyeni bir kapı daha
aralıyoruz. Artık sözleşmeli bayilerimiz, e-ticaret sayfamız üzerinden
alışveriş yaptıkça otomatik olarak puanlar kazanıp, bu puanlarıyla hediyeler
kazanabilecekler. AdaClub ekibi olarak aylar süren çalışmalarımız sonucu ortaya
çıkan bu hizmetimizi, tüm sözleşmeli bayilerimizin kullanımına sunmaktan
mutluluk duyuyoruz.
AdaClub Hediyeler sayfamızda
ürünlere alıcı gözle bakın puanınız yetiyorsa sadece puan kullanarak hediyenizi
ürün siparişi verir gibi online sistem üzerinden verebilirsiniz. E-ticaret
sayfamızdan seçeceğiniz prestijli hediyelerde, puanlarınız yeterli olmadığı
durumlarda dahi, farkını kredi kartıyla tamamlayarak beğendiğiniz ürünü
alabilirsiniz.
Bayimiz
AdaClub'ta puanlarını 2 yıl süreyle biriktirebilir, 2 yılı aşan puanlar zaman
aşımına uğrar (25. Ay da 1. Ayın puanları silinir). Fakat; zaman aşımına
uğrayan puanlar için AdaBahçe'ye bayimizin kendi ismini taşıyan çam ağacı
dikilir. Doğa dostu bayilerimiz ise bu süreyi hiç beklemeden, biriken
AdaPuanlarını kullanarak 7.000 m2 AdaBahçe'mize kendi isimlerini taşıyan çam
ağacını hemen dikebilir.
GENEL BİLGİLENDİRME VE KAMPANYA
KOŞULLARI
·
AdaClub
üyeleri, yani sözleşmeli bayilerimiz, sadece eticaret.adawall.com.tr üzerinden alışveriş yaptıkça AdaPuan kazabilirler, telefonla yada fax ile
geçilen siparişlerde AdaPuan kazanılamaz. Projeler için verilmiş özel
fiyatlarda (sisteme tanımlanmış fiyattan daha düşük fiyatalar da) puan kazanılamaz.
·
29 ŞUBAT 2016
tarihinden itibaren AdaPuan kazanılabilir. AdaWall enformasyon dokümanlarında
aksi bildirilmedikçe, Ada Puanlar 2 yılın (24ay) sonunda 1. Aydaki puanlar
geçerliliğini kaybeder. Biriken puanlar başka bir bayinin puanına aktarılamaz.
Geçerliliğini yitirecek AdaPuanlar’ın yeniden geçerlilik kazanması söz konu
olmaz. Puanların kullanılmaması da dahil diğer hiçbir sebeple bu süre
uzatılmaz. Azami süre mutlaktır. Geçerliliğini yitirecek olan Ada Puanların
geçerliliğini yitirme süresinden önce, bayi istediği hediyeyi online sistem
üzerinden sipariş etmelidir. AdaPuanlar hediye almak için yeterli olmadığı taktirde
kredi kartıyla AdaPuan satın alınarak hediye siparişi verilebilir.
·
Puan kazanan
resmi bayilerimiz sadece eticaret.adawall.com.tr üzerinde hediyelerini sipariş verebilirler.
·
AdaClub
Programı'nda AdaPuanlarlarla sipariş verilen hediyelerin bedelini karşılayan
üçüncü taraf ve şirketleri (işverenlerini) bilgilendirmek, tamamen online
sistemi kullanan kişinin sorumluluğu altındadır.
·
AdaWall,
bayilerinin ve üçüncü tarafların AdaClub programından kazandıkları hediyelere
ilişkin olarak tabi oldukları vergi ve harçlarla, ekstra ücretlerle ilgili
hiçbir sorumluluk kabul etmez.
·
Belirli
hediyeler için; bayi biriktirdiği puanları kullanarak sipariş ettiği hediye
yada hediyeleri alabilmesi için, bayinin AdaWall a verdiği çek yada çeklerin
tahsil edilmiş olması gerekmektedir.
·
Bütün
hediyeler fabrikasyon hatalarına karşı imalatçı ve ithalatçı firmaların
garantileri altındadır.
·
Ürünler
stoklarla sinirlidir.
·
KDV, ÖTV oranlarında
meydana gelebilecek değişiklikler, ayrıca Vergi ve Gümrük Mevzuatındaki tüm değişiklikler
AdaPuan ve para bedellerinde değişiklik olmasına sebep olabilir.
·
Web sitemizde
ürün AdaPuan değerleri günlük olarak degismektedir.
·
Web sitemizde
yer alan hediye ürünlerde model, renk ve desen değişikliği olabilir ve / veya seçtiğiniz
hediyenin temin edilememesi durumunda muadil ürün tarafınıza gönderilir.
·
Seçilen
ürünlerin teslimat adresleri Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olmalıdır.
·
Kurulum gerektiren
beyaz eşya ( Vestel, Siemens, vs. gibi ürünler ) ve büyük ebattaki elektronik
ürünlerin ( Philips, SONY, SAMSUNG, TV, LCD, Plazma, vb. gibi ) tüm kurulumları
teknik servis hizmetine dahildir ve yetkili teknik servisler tarafından yapılmalıdır.
Bu bağlamda bu tür tüm ürünlerin ambalajları teknik servis dışında biri tarafından
açılmamalıdır. Açılacak olursa ürünler garanti kapsamı dışında kalırlar ve
AdaClub Sanal Mağaza ya da ithalatçı firma tarafından iade alınmaz / değiştirilmezler.
·
AdaWall
gerekli gördüğü takdirde katalogda yer alan ürünlerin bir kısmını katalogdan çıkarabilir,
mevcut ürünleri bir başkası ile değiştirebilir veya mevcut hediyenin puanını değişen
fiyatlar doğrultusunda güncelleyebilir.
·
Ürünler
hiçbir şekilde nakde çevrilemez.
·
Tüm ürünler tarafınıza
kargo ile gönderilmektedir. Bu çerçevede adres bilgilerinizi teyidi için
tarafımızı bilgi verilmesi gerekmektedir.
·
Lütfen
ürünler kargo ile size ulaştığında sağlam, eksiksiz ve istediğiniz ürünler olduğunu
kontrol etmeden almayınız, kargo teslim belgesini imzalamayınız.
·
Eğer üründe
bir tahribat mevcut ise ya da ürün hasarlı, eksik ya da talep ettiğinizin dışında
çıkarsa ürünü almayıp kargo görevlisine iade ediniz. Ürünler teslim alındıktan
sonra eksik ya da hasarlı şikâyetleri kabul edilmeyecektir.
·
Tüm ürünler,
üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün teslim alındıktan sonra
eğer bir ariza ortaya çıkarsa müşterilerimizin ürünle ilgili üretici veya satıcı
firmalara ve/veya yetkili servislere başvurması gerekir.
·
Tüm seyahat hediyeleri
rezervasyon ve doluluk durumuna göre karşılanır. Rezervasyonlar, uçak ve otel
yer durumu ile sinirlidir.
·
Seyahatlerde
Havayolu ulaşımında, müsaittik veya bağlantı durumuna göre belirlenecek olan havayolları
kullanılacaktır.
·
Seyahatlerde
Aksi belirtilmedikçe tüm fiyatlar, çift kişilik odada kişi başı veya tek kişilik
odada kişi başı konaklama olarak verilmiştir. Pansiyon durumları (yarım
pansiyon, oda kahvaltı, her şey dahil vb.) ayrıca belirtilerek sunulur.
·
Pasaport ve
vize işlemlerinin sorumluluğu tamamen bayiye aittir.
·
Zorunlu
seyahat sigortasının mutlaka tüm seyahatlerde alınması gerekmektedir.
·
Belirlenen
seyahatler; resmi tatiller, özel günler, sömestr, bayramlar, yılbaşı, noel,
yerel festivaller, kongre ve fuar gibi yoğun dönemlerde geçerli değildir.
·
Seyahatlerde
kesin rezervasyonlar yapıldıktan sonra meydana gelebilecek iptal ve / veya değişiklik
talepleri havayolu veya tesis tarafından onay bilgisi alındıktan sonra isleme alınır
ve ilgili havayolu veya tesisin koşul ve cezai şartları bayiye yansıtılır. Ayrıca
tüm hizmetlerin sağlanmasında AdaWall’un kontrolü dışında gelişebilecek
gecikmeler, iptaller, bagaj kaybi, hasar ya da müşterinin vasıtayı kaçırması,
pasaport veya vizesinde sorun çıkması, seyahati hastalık vb. nedenlerle yarıda bırakması,
kanunlara riayetsizlik etmesi gibi olumsuzluklardan ve tur programları esnasında
meydana gelebilecek kazalardan dolayı ve vaat edilen hizmetin sağlanamamasından
AdaWall sorumlu tutulamaz, hizmetin yanması halinde ücret iade talebinde
bulunulamaz.
·
Kiralama
yapılan araçlarda Rent a car firmasının sunacağı kiralama sözleşmesindeki tüm
şartlar, bayiyi bağlamaktadır. Bu bağlamda AdaWall’a gelebilecek cezai mü
edeleri AdaWall bayi ye rücu eder. Araç kiralama ve anahtar teslim hediyelerde,
AdaWall sadece finansör olarak anılacaktır, araçla ilgili tüm sorumluluklar
bayi ye aittir.
·
AdaClub’a
katılımı kapsamında erişilen ve programın işletimi için gerekli üyenin
bilgilerini, program ortakları kapsamında kullanabilir, program ortakları ve
ilgili kuruluşlara gönderebilir.
·
AdaWall
herhangi bir zaman, hiçbir sebep göstermeksizin ürün ve hediye puanları düşürme
ya da yükseltme, bu programı durdurma, uzatma veya yürürlükteki kurallarını
değiştirme hakkını saklı tutar. Bu nedenle, bayinin AdaPuan veya hediye
kazanması, bayi için kazanılmış bir hak anlamına gelmez.
·
AdaWall,
AdaClub Programı çerçevesinde vereceği hediyelerin devamlı suretle mevcut
olacağı, her zaman aynı miktar AdaPuan karşılık hediye kazanılacağı ve Üye'nin
hediyesini mutlaka talep ettiği şartlarda vereceğini garanti etmez.
·
AdaClub
programi ve/veya AdaClub ürünler sayfasında AdaWall istediği zaman ve bayilere
önceden haber vermeksizin istediği değişikliği yapma hakkına sahiptir. Bu
sebeple değişikliklerden haberdar olabilmek için eticaret.adawall.com.tr adresini sürekli takip etmeniz gerekmektedir. AdaWall tüm şartlar ve
koşulları uygulama hakkını saklı tutmaktadır.
·
AdaWall’un bu
program kapsamında kendisine tanınan herhangi bir hakkını kullanmaması veya
bayiden program koşullarından herhangi birine uymasını talep etmemesi veya
program haklarını kullanılmasındaki gecikmeler veya aksine fiili uygulamalar
ile program prensiplerine aykırı dönemsel hediye uygulamaları ile bayilere
tanınmış dönemsel ek haklar, AdaWall programdaki tasarruf hakkından veya
bayinin uymakla yükümlü olduğu kurallardan herhangi birine veya tamamına
uymasını talep hakkından feragat ettiği anlamına gelmeyeceği gibi, bayi
bakımından istisnai uygulamanın bayiye ve diğer kişilere ek bir hak getirdiği,
program prensiplerinin değiştirildiği ve benzer uygulamalara emsal teşkil
edeceği anlamına gelmez.
·
AdaClub la
ilgili tüm sorularınızı AdaWall Bilgi Merkezimizle iletişime geçip
sorabilirsiniz 0322 332 68 68 Dahili:15
Tüm Hakları Saklıdır © AdaWall | Yazılım: Polo Yazılım